12/20/2013

Günce'sel

Evet efendim Weihnachtsmarkta gidip sicak sarap ictik carsamba aksami.


Sonra gecenin soguk bir saatinde trene binip eve döndüm. Dün bütün günü üniversitede gecirdim. Bu senenin son dersi vardi dün sabah. Sonra sevgilim geldi beni aldi ve evine gittik. Gittigimizde annesi de carsidan yeni gelmisti ve siz acikmissinizdir - birazdan ögle yemegi yaparim dedi.
Yardim ettim. Her seferinde ögle yemegine denk geliyorum. Hic bir katkim olmadan oturup yemek beni utandiriyor.
Mantarli makarna yaptim, D. de o arada baska isleri ile ugrasti.

Yemekten sonra o kadar yorulmusum ki, Sebastianin yataginda uyudum kaldim. Uyandigimda basimda durmus beni seyrediyordu. Aglasam yeridir. Cok mutlu oldum.
Sonra D. kahve ve kurabiye keyfi var, hadi gelin - dedi.
Noel tatiline girdi sayilir herkes. Adettir. Herkes cok güzel kurabiyeler yapar.



Verdigimiz kilolari alacagiz bu sekilde yine ama cok güzellerdi Aksam da yine #poetryslam e gittik. Yani sairler aksami. Cok güzeldi.

#instagram takibi icin @sudrlmz 

4 yorum:

  1. Bu adam sana feci aşık! En güzel şeylerden birisidir uyurken sevgilinin izlenmesi ya da izlenildiğini bilmek. Siz hep böyle birbirinizi izleyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar mutlu oldum ki Özlem anlatamam.

      Sil
    2. Oy oy! şaşkın aşıklar sizi :)

      Sil
    3. Cok guzel ya. Maşallah size. :)

      Sil