12/22/2013

Dün Akşam

Dün trenden indikten sonra sevdiğimin yanına gitmek için bir tramvaya bindim. Tramvaya bindiğimde pis sağcı bir almanın teki çin bir aileye laf saydiriyordu.
Sinirlendim sinirlenmesine ama belli etmedim. Pisliğin arkasında bulunan koltuğa oturdum. Çin ailenin yanında bir de konuşmalarından tahmin ettiğim rus bir aile vardı.
Neyse bu pislik bağırdıkça bağırıyor küfür ettikçe ediyor. Rus adam dayanamadı ve - çeneni kapat aşağılık adam - dedi.
Pislik kalktı benim yanıma oturdu. Beni sinirler tepemde dolanıyor bir yandan okuduğum kitaba konzantre olmaya çalışıyorum.
Pislik birden - biz almanlar sizi alsa istemedik, sizin burada ne işiniz var? - dedi.
Kıyafetinden belli köpeğin. Sokakta yaşıyor. Alkolde almış pislik, kokuyor.
Senin yapmadığını yapıyoruz, çalışıp vergi veriyoruz dedim sonunda.
Bana ters ters bakarak ayağa kalktı ondan sonra da tramvaydan inerken Hitlere ait meşhur bir söz var ya onu söyledi.
Salak, pislik.
Neyse bu kadar sinir yeter.

Sevdiğimin oturduğu sokağın durağında indim ve yanına gittim. O da hazırlandı ondan sonra da tamburcular ile buluştuk. Yemeğimiz pek hoş geçti geçmesine de garson bayan çok sinirdi. Geldi ne içeceksiniz diye sordu. İlk önce içki menüsünü alabilirmiyim dedim. Kadın bu arada sevdicege soruyor. Şarap içmek istiyorum. Beyaz, kırmızı. Sevdicek diyor beyaz. Bir kaç marka söyledikten sonra sevdicek ne içeceğini söyledi.
Neyse kadın diğer arkadaşların siparişlerini de aldı.
Ondan sonra siparişleri masaya getirdiğine bana karar verdiniz mi diye sordu.
içki menüsünü getirirseniz karar vereceğim dedim ve çok süper bir gülücük attım.
Çok fenayim bu aralar.

Akşam güzel geçti ama saat 10:30'u gösterdiğinde mutfağı kapattılar sonrada sadece içki satışına devam ettiler. Biri çeyrek gecede çok nazik bir şekilde bizi kovdular efendim.
Thomas'a dedim buraya bir daha gelmeyelim gardaş :)) Nah geliriz dedi. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder