12/07/2013

#blogfirtinasi Rüya & Kabus

Geçen gün hem kabus hemde güzel bir rüya gördüm. Rüyamda sevdicegi ziyarete gidiyordum. Uzanmisiz yan yana tavana bakarak lafliyoruz. Sonra aniden kapı çalınıyor. Kapıda ki alacaklı sanki. Kim bu diye soruyorum. Yüzüme soğuk bir tebessüm ile bakıp, birazdan evleneceğim kadın diyor.
Ne evlenmesi neden bahsediyorsun sen diye soruyorum.
Kusura bakma ben evleniyorum diyor. Ne olduğumu şaşırıyorum. Kalkıyorum. Kapıdan çıkarken gülen kadının yüzüne doğru dürüst bakmıyorum bile. Evin bahçesi düğün alayı. Herkes hazırlanmış. Diğer kapıdan tam çıkıp giderken bir bakıyorum sevdicek karşımda. Dizlerinin üzerine çökmüş yüzünde sırıtma "Benimle evlenirmisin?" diyor.
Evet diye boynuna sarılıyorum.

#blogfirtinasi www.tamamenatiyorum.com

Not: #blogfirtinasi ile her gün bir yazi paylasiyor bloggerler. Bilgi almak icin yukarida ki siteye ugrayin. Bu günün konusu bir kabus veya rüya anlatmakti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder