11/23/2013

MiM - Sonbahar'i Seviyorum


Sevgili Leopar Delisi Gizem beni çok güzel bir Sonbahar MiM'inde mimlemis. Kendisine çok teşekkür ediyorum ve hemen cevaplıyorum.

1. Sonbahar'da en sevdiğin şey/şeyler neler?
Başımı atkimin içine gömerek, elimde kahve bulunan termos fincanim ile tren beklemek. Tren beklemeyi sever mi insan demeyin. Ben yaklaşık 12 yıldır lise, üniversite ve iş dahil şehirler arası hep tren ile yolculuk ettiğim için alıştım ve seviyorum.

2. Sonbaharda en sevdiğin kıyafet?
Kalın kazaklar, kumaş pantolon. Şapkanın bana yakıştığını söylerler ve kalın yün atkılar.

3. Sonbaharda makyaj trendin ne?
Açıkçası ben hiç bir zaman makyaj yapmayı sevmedin. Gün içinde en fazla kullandığım gözüme çektiğim rimeldir. Ara sıra dudagima bir parlatıcı sürerim o kadar. Bu yüzden trendim olduğu söylenemez.

4. Sonbaharda en sevdiğin yemek/içecek?
Olmazsa olmaz kahvem. Gerçi bu aralar çayı daha çok kullanıyorum. Yemek seçmem aslında ben. Çorba çok güzel olur hem kış hem sonbahar.

5. Sonbaharda başlayan tv dizilerinden en çok beklediğin hangisi?
Ben tv seyretmem. Çok nadir. Aslında bu aralar bir dizi bakıyorum onuda kaç haftadır seyredemedim. Hangi diziler başlıyor ki? Bana önerileriniz var mi?

6. Sonbahar geleneğin nedir?
Öyle özel bir gelenegim yok ama galiba sonbahar gelince bir bardak çay ile odama kaçıp kitap okuyorum. Diğer mevsimlerde de kitap okuyorum tabi ki ama sanki bu mevsimde daha çok. Ha birde unutmadan söyleyeyim, sonbahar gelince yatağa beraberimde sıcak su torbası götürdüğüm de oluyor.

Sevgili Gizem'e bu güzel mim için teşekkür ediyorum ve canım arkadaşım Pia'yi mimliyorum. Bu aralar bloglarda herkes fazlası ile suskun. Mim yapinda birşeyler yazın ayol.

Görseller Google'dan alintidir.

3 yorum:

  1. Benim gibi bir kahve tutkunu daha buldum hihi :) Seni biraz daha yakından tanımış olduk.
    Asıl ben teşekkür ederim yaptığın için. :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her mime katilirim sevinerek Gizemcigim. Tesekkür ederim.

      Sil
  2. Ben de yazayım, şimdi gördüm canım arkadaşım Su :***

    YanıtlaSil