11/01/2013

İnstagram Günlüğü Vol.4

İnstagram Günlüğü Vol.3

Madem İnstagram'dan bahsettim bir İnstagram Günlüğü yapmanın zamanı da geldi. Gerçi son zamanlarda hep bakıyorum pek fotoğraf paylaşmıyorum ama bunu bu günden itibaren değiştirmeye karar verdim.
Gelelim fotoğraflarıma.

Sevgilimin bana aşık olan köpeği Malou.
Yaz olduğu ne kadar da belli. Sebastian'in oda kapı girişi burası. Ne güzel renk.

Gezmelere gitmiştik biz sevgili ile.


Çiçeklerin güzelliği

Durmadan ellerimle oynayan bir adam #aşk


Sevdicegin tez çalışmaları devam ediyor


Sigara Keyfi. Vallahi artık günde bir tane içiyorum oda sabahları kahvem ile birlikte. Her gün değil ama.


Sevdiğin oturduğu sokağın sonunda ki devasa kilise. Kadraja bile sığmadı.


Mutfakta yemek yerken bile Şebo'nun köpeği Malou dibimde. O bana aşık ben ona.

Domatese olan sevgim rahtmetli dedemden kalma. Yedikçe onu hatırlarım. Rahmet olsun.


Yeşil en sevdiğim renk. Yeşile kaçan her şey. Bu yüzden bu yüzüğümü severim. Bebekte kardeşimin çocukluğundan kalan çikolata bebek.


Gökyüzü olmasa ne yapacağız ki biz?


Bebekler Diyari. Annemin oturma odasinda ki en sevdigi kösesi.


Şimdilik bu kadar efendim. Bir başka günlükte yine buluşuruz. Çok fazla fotoğraf paylaşıp kimseyi sıkmak istemiyorum. İnstagram kullanıcı adım sudurulmaz.

2 yorum: