11/10/2013

Bir Pazar Kahvaltisi


Bu gün Sebastian'in babaannesi tüm aileyi kahvaltıya çağırdı. Yıllardır evinin kileri eski eşyalar ile dolu duruyormuş. Orayı bir mimara verip ufak bir ev yaptırmış. Şimdi evi kiralamış ve on ikinci ayın birinde yeni bir kiracısı olacak. Yıllardır dolu duran kilerin boşaltılması ve kiracı gelmesi şerefine kahvaltı düzenledi.

Aslında tüm bunlar bir bahane. Herkes bir araya gelsin istiyor.
Severek gittim. İyi ki de gittim. Ailesi ile vakit geçirmeyi seviyorum ve aramızda olan bağların bu sayede günden güne daha kuvvetlendiğini hissediyorum.
Uzun uzun sohbet ettik. Amcası çok komik yine benimle uğraştı. Benim ile aynı gün doğmuş olan 2 yaşında ki kızı ile oynadım biraz.
Sonrada sevdiğim beni istasyona bıraktı ve eve döndüm. Güzel bir kaç saat geçirdim.
Az çok köpekleri biliyorsunuz. Bana aşık olanlar :) Alba bu gün çok tembeldi. Kemik verdik. Onu bile alacak hali yoktu.

Çok güldük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder