10/26/2013

Bir heves ile uyanmak


Tünaydın blog. Bu sabah erkenden uyandım. Biraz ağrılarım vardı ve beş gündür koltukta yatmaktan anam ağlamıştı. Yatağıma geçtim bu gece. Biraz iyi ama yatağım sert olduğu için sorun oldu.
Neyse çarşafın üzerine kullanılmayan bir yorgan sererek hallettim sorunu. Demokraside cagreler tükenmez nede olsa.
Bu sabah bir heves ile kalktım. Ben geçen cumartesi internetten kendime yeni bir laptop aldım. Daha doğrusu babam sağ olsun. Benim 6 yıllık Acer laptopum yavaş yavaş sorunlar çıkarmaya başlamıştı. Açılırken kapanıyordu. İki kere düğmeye bastıktan sonra ancak açılıyordu. Sonra bazen aniden bir şeyler yaparken kapanıyordu. Bir gün tamamen kapanacak bu diyerek korkarak kullandım bir senedir.
İnternet sitesinde çok uygun fiyata harika bir laptop görünce babam ile sağ olsun "alalım kızım. Bu marka çok iyi. Bu bozulmaz ve artık sana ömürlük olur", dedi.
ısmarladık. Kapıda ödeme yolunu seçtim. Dün geldi. Bir heves açtım. Diğer laptop 13.4 ekrandi. Bu 15.6 ekran. İyi ki büyük seçmişim. Artık 31 olduk, yavaş yavaş yaşlanıyoruz. Olsun büyük olsun.
Şimdi tüm ayarlarını yaptım ve bu postu da size yeni laptopumdan yapıyorum. Sevgiler. Güzel haftasonu geçirin inşallah.

Görsel alintidir.

6 yorum:

  1. hangisinden aldın? markası ne? fiyat nedir? Ben de alacağım bi tane araştırıyorum valla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavrucum fotografini paylastim ya yazida :) Lenovo Thinkpad E535

      Sil
  2. İyi olmuş canım, diğerinden de tepsi yaparsın artık:) eski laptopum için bana herkes kaldır at bunu kızım ya da servis tepsisi yap diyordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aha ha tepsi mi? Iyiyimis. Yok vallahi benim eski laptopumu simdi babama verdim. Aksamlari kullanacak evde cani istedigi zaman.

      Sil