8/04/2013

Nature One lan :)

Almanyada her sene bir kerelegine mahsus tüm bir haftasonu Nature One festivali var. Hiç duydunuz mu bilmem ama Trance müzik tarzını sevenlere harika bir olanak.
Eskiden sağcıların kullandığı ve boş duran bir arazide bir kaç sahne kuruluyor ve 3 gün boyunca hiç durmadan müzik çalıyor, sahneye DJ'ler çıkıyor vs. İsteyen bir bölümde bulunan çadırlarda yatıyor, isteyen arabasında uyuyor. Benim ki her sene gidiyor oraya. Malum Trance müzik hayranı. Eskiden pek sevmezdim bu müzik turunu de, şimdi bende ara ara dinler oldum. Çok ağır olmadığı sürece beğenerek dinliyorum.
Dün akşam benimkine, kendine dikkat et oralarda diye bir mesaj attıktan sonra beyefendiden bulunduğu yerin fotoğrafı geldi yine mesaj ile.


Baksanıza gecenin bir vakti o kadar insan, renkli bir alanda eğleniyor. Geçen sene gittiğinde bende geleceğim demiştim ama bu sene ramazana denk gelmesi biraz bozdu planlarimi. Ayrıca benimki orada sabahlıyor, anneme babama ne diyecektim ki? Ben Nature One'a gidiyorum haberiniz olsun. Annem kafayı yerdi herhalde :)

Bu arada Coca Cola Almanyada bir kampanya başlatmış, bu sabah çarşıya gittiğimde gördüm. Şişelerin üzerine isim bastırıyorlar.
Türkçe isimleri bulmak zor tabiki ama Dilara, Aylin ve Alarayi gördüm.
Birde baktım ki enistenizin de adı yazıyor. Hemen fotoğrafını çekip benimkine 'Coca Cola için reklama mi başladın' diye bir mesaj. Gülüştük tabi ki.


Eve döndükten sonra Coca Colanın sayfasına girip şişelere baktım. İstersen adını bastırıp evede göndertebiliyorsun. Vay Colacik vay, ilk adımı listesine bulamadı ama ikinci adımı kabul etti şapşal. Böyle ilginç bir gün geçirdim işte.
Yarın bendeniz annem ile saatlerce baklava açacağım. Biz baklavamizi her sene kendimiz yaparız. Tadından da yenmez hani. Gerçi bu sene pek kimseler gelmez. Herkes Türkiye'de.



4 yorum:

  1. Güzel bir festivale benziyor. Sağcılar iyi vermiş mekanlarını, hayret..

    Coca Cola'nın kampanyasına bayıldım. Keşke Türkiye'de de olsaydı... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biricim orasi eskiden bir toplama kampiymis. Fakat simdi girisi yasak olan bir bos alan. Bu yüzden sadece bu festival icin aciliyor.

      Sil
  2. :D cola olayı da iyi reklam olmuş ha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bir görsen herkes kasalarin basinda kendi adini ariyor :)

      Sil