6/21/2013

Yardimci geldi hanim

Şimdi bilgisayarımı açıp mail kutumu kontrol ederken bloglovin'den bir mail gelmiş. Google Reader'den takip ettiğiniz blogları Bloglovin'e aktarmaniz için son 3 hafta diye.

Bende hemen ne olur ne olmaz, okudugum bloggerleri kaybetmeyeyim diye bloglovine giriş yapıp GFC'den okudugum arkadaşları aktardım.
Belki bazılarınız bunun nasıl yapıldığını merak ediyorsunuzdur.

Bloglovine giriş yapıyorsunuz, sonra sağ üstte bulunan fotografiniza basıp 'Settings' basıyorsunuz.
Açılan sayfada en aşağıda 'İmport blogs' tuşuna basıyorsunuz.
Sonra oradan 'Google Reader' basıyorsunuz.
Sonra size Google için kullandığınız üyelik ismini ve şifrenizi soruyor. Bunları da girdikten sonra onayliyorsunuz.

Böylece GFC'de bulunan tüm blogger arkadaşlarınızı aktarmış oluyorsunuz.
Umarım bu yazım birilerine yardımcı olur. Öptüm hepinizi.

Ha birde bloglovindeyseniz takibe alin ;)

7 yorum:

  1. Kendi otomatik üye olanları yapmıyor muydu öyle?

    YanıtlaSil
  2. Import blogs dedikten sonra Google Reader basma yeri yokki :S Yapamadım ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhalde gec kaldin canim. Hangi gün yaptin ki?

      Sil
    2. ben 1 ay önc üye olmuştum bu şeye ama sadece üye oldum yanii bakalım nolcak napcam :)

      Sil
    3. evet sadece üye oldugun icin aktaramiyorsundur. Fakat bloglovine giri yaptiktan sonra yukarida arama imkanin var, oraya en cok okudugun blog isimlerini yazarsan cikiyor ve following basip ekleyebilirsin.
      Biraz daha yorucu ama kaybetmis olmazsin.

      Sil
  3. Ay bir ara ne ugrasirdim bu islerle, nostalji oldu bana bloglovin falan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her blogger bu yollardan geciyor demek ki :)

      Sil