6/23/2013

Minikler büyüdü







Bu minikleri hatirliyormusunuz?
Bu minikler geçen sene Aralık ayında dünyaya gelmişlerdi. Enistenizin evinde yaklaşık 7 hafta misafir kalmışlardı. Gazeteye anons verildikten sonra bu minikler yeni sahiplere kavuştu.

Bu gün bu miniklerin hepsi doğdukları eve dönüp annelerini ve ablalarını ziyaret ettiler.
Özel bir cins oldukları için gazete de geldi ve bol bol fotoğrafları çekildi. Yarın bir yerel gazetede yine ilk gün olduğu gibi haberleri çıkacak.

Bende en çok sevdiğim Beorn adını taşıyan minigi tekrar görme fırsatına kavuştum.

Tam ortada kalan BEORN




 
 



 
 Yoruldum ya, annemi de gördüm. Hadi eve gidelim.
Neden herkes bana bakiyor? Neden herkes benim fotografimi cekiyor? off
Benim de basima dikildiler kardes. Üzme kendini.


Eski Yazi: Minikler büyüyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder