6/22/2013

Meşhur Kürek ve Mutlu Son

Evet sevgili okurlar. Blogumu takip edenler sevdiğimin benden doğum günü hediyesi olarak bir kürek istediğini hatırlarlar. Hatta ben bu Çin asker küreğini cinden ismarlamis yanlış küreğin gelmesi ile hüsrana uğramıştım.
Azimle mıçan duvarı deler hesabı enişteniz kürek sevdasından vaz geçmedi ve ilk fırsatta tekrar ısmarladı. 
Umarım bu sefer doğru kürek gelir dedik ve beklemeye başladık. 
Ben az önce buraya geldiğim de birde ne göreyim kürek gelmiş ve doğru olanı gelmiş. 
Gercekten çok ilginç bir kürek ve ben en çok Çin harfleri ile bezenmiş sapını beğendim. :) 

Twitterde tweet atınca canım kürek geldi diye canım arkadasım Pia hemen foto ? diye sordu. 
Evet efendim meşhur küreğimiz fotograflarını size sunuyorum. 
Ayrıca çantasını çok beğendim. 
Sevgiler. 









9 yorum:

  1. :)) hadi gozunuz aydin canim valla ben cok merak ediyodum iyi oldu gordugum. Simdiki merakim ise; enistemizin bu kurekle maceralari:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende cok merak ediyorum. Kendisi ilerleyen haftalarda ormanda erkek haftasonu dedikleri bir etkinlige katilacak. Oraya beraberinde küregi de götürür. Anlatirim yine kürek maceralarini.

      Sil
    2. Beklemedeyim efeeem:)

      Sil
  2. O sıradan bir kürek değil ne maceralar atlattı hahahahahaha... Küreği görünce kürekle ilgili ilk yazın geldi aklıma çatlaksınız siz ya sempatik sevgililer sizi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi ama gercekten normal degiliz biz :)

      Sil
  3. Valla adına çok sevindim. bu kadar şey yaşadıktan sonra o küreğin değeri paha biçilemez :)

    YanıtlaSil
  4. Bu kadar uğraş sonucu geldi.
    Bari saklasın :)
    Tarihte cidden ilksiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz manyak bir cift oldugumuzu kabul ediyorum :)

      Sil