6/13/2013

Master

Biliyormusunuz, biraz tıkandım sanki. Günlerim yoğun geçiyor. Her gün ya derse gidiyorum, yada ofisteyim çalışıyorum. Eve geliyorum hemen haberleri açıyorum, yada anneme bu gün ne oldu bitti diye soruyorum. Gazeteleri karıştırıyorum.
Bu olan olaylar beni çok üzüyor. Umarım bir an önce Gezi'dekilerin istekleri yerine gelir ve ben bir elim yüreğimde acaba memleketimde bu gün ölen kalan varmı endişesi ile gezmem.
Bu blogu ilk açtığım günden sonra şöyle yazılarımı bir karıştırdım da, farkına varmadan burası gerçekten bir sevgi blogu olmuş. Sebastianla olan biten her şey neredeyse burada yazıyor.
Her önemli ani bir şekilde buraya kayıt ediyorum. Bu benim sevgi günlüğüm.
Beyefendi bir yıldır bir türlü yanaşmadığı master tezine sonunda başlıyor. Üniversiteye başvuru formunu doldurup verdi. Teze bakacak olan iki profesörden biri imzaladı, diğerinin imzasını bekliyoruz.
İki imzada bir araya geldikten sonra beyefendiyi yoğun ve yorucu 6 ay bekliyor. Böylece beni de tabiki. Yani kısacası Allahın izni ile 6 ay sonra masterini bitirmiş bir Sheldon olacak hayatımda. Zaman bize neler getirecek daha ...

2 yorum:

  1. Şu 6 ay su gibi, kolaylıklarla geçsin inşAllah o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canim. Umarim istedigi gibi olur her sey.

      Sil