4/19/2013

Kürek Vol.3

Kürek Vol.1
Kürek Vol.2

Dün Sebastian'in posta kutusunda bulunan zarfı açtığımızda, küregin geldiğini fakat paketin üzerinde fatura bulunmadığı için gelip kendisinin gümrükten alması gerektiği ve beraberinde faturayı ve ödendigine dair banka ihale çıktısını getirmesi gerektiği yazıyordu.
Faturayı ve ihale çıktısını bastırıp bir heves bu sabah gümrüğe gittik.
Kadın elimizdeki kağıtları aldıktan sonra arka odalardan birine gitti ve elinde çok ufak bir paketle döndü ve "Aslında daha büyük bir paket bekliyordum" dedi.
"Bizde öyle" dedik Sebastian'la aynı anda.
Sebastian paketi açtı, içinden kürek çıktı çıkmasına ama tamamen farklı bir modeli ve ufacık. Daha çok çocukların oyun parkında kumluk oyun alanında oynadıkları oyuncak kürege benziyordu.
"Şimdi ne yapacağız" diye sordu Sebastian ve kadın geri gönderebilecegimizi söyledi ve 'paranızı insallah geri alabilirsiniz' dedi.
Yüzüm asık bir şekilde gümrükten çıktım ve arabaya doğru yöneldim. Sebastian gülmeye başladı çünkü ben bu kürek başımıza bela açarsa yada tamamen farklı birşey gelirse seni gebertirim deyip duruyordum haftalardır. Bu aklına gelmiş olacak ki sinirleri bozuldu ve gülmeye başladı.
'Hiçte komik değil beyefendi, sinirlerim tepemde' dedim. Yani anlayacağınız arkadaşlar kürek sevdamizin hevesi kursağımızda kaldı.
Bu arada eve döndükten sonra internet üzerinden küreği satın aldığım siteye şikâyette bulundum ve PayPal ile ödeme yaptığım için oradan da paramın iade edilmesini istediğimi bildirdim.
Bakalım önümüzde ki günler bu kürek davası ne olacak.

9 yorum:

  1. kürek mi ? owıhgoşrwıhmoşgvhrweınge :D:D:D:D allah seni kahretmesin ya çok güldüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülünecek kadar komik zaten, öncesini okuduysan haberin olmustru :D

      Sil
    2. Yazida verdigim kürek vol.1 linkini tiklarsan nasil bir kürek oldugunu anlar, daha cok gülersin ;)

      Sil
  2. Merakla bekliyordum gelecek küreği :) Benim için de şok oldu. Bakalım sonucu ne olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bizde bekliyorduk ama kismet degilmis. Bakalim bir gün bulursak alacagiz muhakkak ;)

      Sil
  3. Sen tut nerelerden kürek siparişi ver ve sonuç ne çıksın :D
    Ay şimdi okurken gülüyosundur. Ama eminim o an çıldırmışsındır ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklimiza geldikce hala gülüyoruz bu duruma. Ama küregi almaya gittigimizde o plastik oyuncagin cikmasi beni gercekten de cildirtmisti.

      Sil