4/11/2013

Kürek Vol.2

Merhaba blogcanlar,

beni takip edenler yaklasik bir ay önce Sebastian icin yurt disindan bir kürek ismarladigimi biliyorlar.
Küregi merak eden bloglar ve arkadaslar benim ve Sebastian ile birlikte bir bekleyise koyuldular.
Yurt disindan geldigi icin küregi satin aldigim site zaten 25-30 gün arasi sürecegini belirtmisti.

Bu haftanin basinda küregin nerede oldugunu merak ederek bana gönderilen takip numarasi ile sirketin sitesine giris yaptim ve 27.03 tarihinde Almanya'da gümrüge geldigini ögrendim.
Bir kac sitede arastirma yaptiktan sonra gümrükte belki sorun cikacagini ve gümrügü aramam gerektigini ögrendim. Fakat 28 Mart paskalya tatiline geldigi icin küregin gönderilmesinin bu yüzden geciktigini tahmin ettim.
Dün tekrar bir giris yaptim küregi takip etmek icin ve gümrükten ciktigini ve kargoya verildigini gördüm.
Yani eli kulaginda bir kac güne kürek gelecek.
Bende gercekten cok merak ediyorum.
Bir macerayi da böylece atlatmis olacagiz. :)

5 yorum:

  1. Merakla bekleyenler arasında ilk sıra benim nihahhaa:) Kürekten ziyade bu adam bunu nasıl kullanacak kısmı ile daha çok ilgileniyorum zira seni kürekle kovalamasından koykuyoyuuuum:))

    YanıtlaSil
  2. Hahahahaha... sizi çatlak sevgililer sizi :D

    YanıtlaSil
  3. Ama kabul etmek lazım bir ilksiniz :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir ilkiz. Yoksa hangi manyak kürek ister degil mi? :)

      Sil
    2. Bu da sizin doğallığınız işte ne güzel :))

      Sil