4/22/2013

Fotograflar ile bir gün


Cuma günü sevdiğimle gümrükten çıktıktan sonra saat dokuzda çok sevdiğim arkadaşım Hicran'la buluşup ilk önce kahvaltı ettik. Hicran staj yeri buldu ve hepimiz bu yüzden çok sevinçliyiz. Aynı bölümde okuyoruz ve arkadaş ortamı dedimi Hicran bu insanlardan birtanesi. Benim kardeşim gibi. Sonra sevdiğim ise gitti ve diğer arkadaşlarımız J. ve İsa da bizimle kahvaltı etmeye geldi. Onlarda kahvaltılarını bitirdikten sonra ben Hicran ile işçi dairesine gittim. Staj yeri olduğunu oraya haber vermesi gerekiyordu. Oradan çıktıktan sonra daha önce hiç görmediğim büyük bir çiçek ve hayvan satan bir yer gördüm yol üstü ve Hicrana içeri girmek için ısrar ettim. İyiki de etmişim. Cennete düştüm sanki.
Bir sürü çiçek çeşitleri ve balıklar. Aslında ben ufak bir kavanozun içinde iki balık büyütmek istiyorum fakat bu aralar odam dağınık olduğu için ve aslında yerim olmadığı için baliklarimi nereye koyacagimi bilmiyorum.
Bakın baliklarim dedim, demekki benim olacak olan balıklar var, ehe ;)
Sizi bu dükkanda çektiğim fotoğraflar ile başbaşa bırakıyorum.
Ben bu agaclara bayiliyorum




 Baliklar bir küvetin icindeydi ve yukaridan bakabiliyordunuz. Bir ara üzerime dogru geldiler, o arada bu resimleri cekmeye calistim.




























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder