3/28/2013

Twitter

Twitter nikini ve resmini değiştirip unfollow yiyen Su'dan selamlar blog.

Gerçek adımla kullandığım twitter hesabini google arama motoruna yazdığınız taktirde hemen bulunabiliyordum. Bu durum beni kimi zaman bunalttı, kimi zaman nereden geliyor bu millet diye sorar oldum. Bir zamanlar 900 kesirli bir takipçi sayısına nail olmuştum ki hiç hoşuma gitmedi. Ben şahsi bir twitter hesabı açarken bu kadar takip edilecegimi hiç tahmin etmiyordum.
Neyse son zamanlarda cagreyi yazdığım tweetleri korumakla yetindim, bu seferde kabul edilmesi gereken follow sayısı arttı. Yani benim hesabımı kitlemeyi bekleyenler varmış gibi bu sefer takip  etme isteği gönderildi.
Neyse iki gün önce nikimi ve resmimi değiştirdim ve benim ben olduğumu fark etmeyen insanların takipten çıkaracağını tahmin ettim. Dediğim de oldu. Dün daha 580 kişi iken bu gün 563 kişiye indi.

Acaba hesabı kapatıp yenisini mi açmalı, yoksa twitterde artık hiç bir paylaşımda bulunmamalı mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder