3/29/2013

Okudum Bitti: Duygularin Rengi


Bu kitap beni çok duygulandırdı. Irkçılığın çok kötü birşey olduğunu bir kez daha anladım. Siyahi mürebbiyelere çocuklarını büyütmeleri için emanet eden insanlar, onların yinede tenlerinin rengi yüzünden birer pislik olduğunu düşünecek kadar aşağılıklar. Bir zamanlar dünyamızın bir gerçeği olan, siyahlara karşı daha kötü davranan bir ülkenin çocuklarıyız ve bu hatalar bu kitapta çok güzel anlatılmış.
Severek okudum, herkesin okumasını tavsiye ederim.
Ben kitapları anlatmakta o kadar yetenekli bir insan değilim. Zaten okuduğum kitabı her ayrıntısına kadar anlatıp, okuyacak olan insanlara da spoiler vermek istemiyorum.
On üzerinden on veriyorum bu kitaba.

7 yorum:

  1. Şu an elimde bu kitap vee bırakmak istemeden okuyorum, ama hemen bitmesini de istemiyorum, gerçekten çok güzel bir kitap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cok begendim. Begenilmeyecek gibi degil. Iyi okumalar :)

      Sil
  2. Ben de hemen okuyacağım! Senin ve Meryem'in yorumundan sonra.

    YanıtlaSil