3/02/2013

Kürek


Sevdiğimle ikimizde Mayıs çocuğuyuz. Ben 26 Mayıs, Sebastian 11 Mayıs. Doğum günleri bu kadar yakın olunca, geçen sene bir türlü olmadığından bu sene zamanında birbirimize hediye alabilelim diye, Sebastiana bir isteği olup olmadığını sordum. Sormaz olaydım. Sheldon gibi bir adamdan, nasıl bir hediye isteyeceği belli olmuyor ki.
Yukarıda ki videoda görebildiğiniz japon askerlerinin kullandığı bu ilginç küreği istemez mi benden.
Videoyu gönderdi ilk önce. İlk bir kaç dakika seyrederken dedim, ciddi olamaz herhalde. Ama ciddi ciddi bun istedi. Gelin şimdi Almanya'ya aslında bir japon asker küreği olan bu küreği bulun. Bulamadık tabiki. Ebayde bulduk sonunda, maaşım gelsin alayım derken, bir baktım satılmış.
Başka bir sitede bulmuştum, kredi kartı istedikleri için oradan da satın alamadım. Neyse uzun araştırmalar sonunda bu küreği satan bir site daha buldum ve sonunda ısmarladım. Şimdi beyefendiye yaklaşık 30 gün sonra Hongkong'dan kürek gelecek.

Ben ilk önce sadece ucunda sonsuzluk işareti olan bir kolye istemiştim. Baktım bu beni deli etmeye çalışıyor. Senmisin öyle yapan? Kolyenin yanına birde "otostopcunun galaxi rehberi" kitabından çok sevdiğim Marvin figürünü istedim. Manyagiz biz az biraz. :) Bakmayın şimdi güldügüme, demin Hongkong'dan kürek ararken cinlerim tepeme çıktı yani.

12 yorum:

  1. Hahahaha tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş, cümlesi size tam uyuyor. O değil sevgilin dalga geçmiş olmasın ciddi ciddi kürek mi istedi şimdi :D :D Deli, çatlak sevgililer sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gercekten bunu istedi canim benim. Ileride bu kürekle mutfakta patatesleri soyma, küregi kafana geciririm dedim bende :D

      Sil
  2. Enteresanmış ama canım istediği hediye de böyle durumlar da misilleme iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende misilleme olarak istedigim hediyeyi birken ikiye cikardim fistik :)

      Sil
  3. koptum:)tam sheldon valla:) ne yapacakmış anacım bunu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanacakmis bacim. Hele bi kullanmasin, hele benim sonsuzluk kolyem gelmesin! :D

      Sil
    2. Ne için kullanacak acep bunu ya çok ilginç:) bence sana en güzelinden bi kolye alsın artık:) yalnız bu ne hediye alayım fikrini sevdim.

      Sil
    3. Saka bir yana, ben hala küregi ismarladigima inanmiyorum biliyormusun? Kürek gelsin, kendi gözlerimle göreyim o zaman diyecegim tmm ben gercekten adama bu küregi aldim. Evet ne istedigimizi söyledik birbirimize, ona göre alacagiz. Zaten ben kolye benim icin cok özel oldugu icin ondan istedim. Özel bir insandan özel bir kolye. Bir daha cikarmam artik.

      Sil
  4. vallaha sesli güldüm :D
    güzel fikirler aklımda bulunsun bu, insanı doğum günü ile deli etmek hahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül gül, gülünmeyecek gibi degilki. :)

      Sil
  5. Ama çok tatlı manyaksınız :))
    Senin misillemen daha hoşuma gitti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu adama misilleme yapmayacaksin da ne yapacaksin ki :D

      Sil