3/09/2013

Alara

Artik benim ufak bir ögrencim var. Dün komsu aradi, Su kizimin notlari iyi degil. Eger düzeltemez ise daha kötü bir okula gececek, ders verirmisin diye sordu. Bir an muallakta kaldim. Cünkü hem ofis, hem kendi derslerim Alara'ya yardimci olup olamayacagimi düsündüm ama hafta sonlari aslinda yardima gidebilirim diye evet dedim.
Parasi neyse verecegim abisi, yeter ki notlari düzelsin, derslerden zevk alsin dedi. Para falan istemiyorum aslinda. Hem tanidigimiz, hem de Alara'yi seviyorum. Simdi birazdan oraya gidip Alara'ya matematik dersi verecegim. Pazartesi sinavi varmis.
Umarim yardimci olabilirim, Alara'da aksamlari yatarken bana dua eder ve beni dualari korur.

Sevdiklerimizin dualarinin bizi koruduguna inaniyorum ben.

2 yorum:

  1. ne guzeeel, onunla geciciricegin saati sabirsizlikla bekliceksiniz goruceksiniz, çok hos bir duygudur o :) basarilar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim Eda. Dün bir saat ders yaptik. Bu gün de tekrarlama yapmis ugradi gösterdi. Yarin da ugrayacagim. Ailesi muhakkak hakkini alacaksin diyor. Bakalim hem bana harclik cikacak, hem de yardimci olmus olacagim insallah

      Sil