2/26/2013

Sigara


Sigaranın kokusu beni rahatsız ediyor. Sigara aslında bana zarar veriyor. Akşamları boğazımda düğümlenen yumruk hep sigaranın yüzünden. Aslında o kadar çok içmiyorum da. Ailem kızıyor, bilmiyor diye evden cikmadigim günler hiç kullanmıyorum. Sonra bir dışarı çıkıyorum hop bir paket alıyorum. 3-4 gün yanımda gezdiriyor içiyorum.
Sevdiğim sigara içenlere karşı, sevmiyor. Bu yüzdendir ki son bir senede iyice azaltmış, sınav zamanları deli gibi içmiş fakat ne zaman onunla buluşsam saatler öncesinden kokmamak adına içmemiş yada üzerime envai çeşit parfüm sıkıp yanına gitmiş biriyim. Onun için bıktım, daha fazla kullanmak istemiyorum.
Şimdi kendimi sebze yemeye, çay içmeye, sakız çiğnemeye verdim. Kilo almazsam iyidir. Azimle mıçan duvarı delermis, azimliyim, bu sefer paket falan almayacağım, içmeyeceğim artık.

6 yorum:

  1. Ya canım ben de aynı durumdayım ama senden daha fazla içiyorum ve bırakamıyorum offf:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki gündür icmedim simdi, gayet iyi gidiyor :) Benimde cok ictigim zamanlar oldu. Inat etmek gerekiyor.

      Sil
    2. Bi anda içmiyorum deyip kestirip atmak lazım da işte yapabilene!

      Sil
    3. Evet aynen öyle, arkadasimin sevdigi doktor. Ilk biraktigin zaman bogazin agriyacak, öksürük tutacak demisti de inanmamistim. Basladi vallahi. Bogazim agriyor.

      Sil
  2. hala eline almadın mı hiç?
    eğer öyleyse ben çok sevineceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir canim almadim :) 7 gün oldu galiba. Pakette almadimm, sigarada.

      Sil