2/08/2013

MiM - bilmem kac

AhuDudusu beni mimlemis. Oda benim gibi mimlendiginde sevinenlerden.
Bu arada, bu mimi yapmayan kalmadı herhalde. Yapmayanlarda benim onları mimledigimi farzetsin artık ;)

1- Burcunuz Nedir?
İkizler, yükselenim yay. Ona göre yok iki yüzlü falan demeye kalkmayın, kafanızı kırarım. İkizlerin bu özelliği bana çok uzak çünkü.

2- Blog açmak nereden aklıma geldi?
Ben zaten ufak yaşlardan beri yazı yazıyordum, şiir yazıyordum. Defterleri dolduruyordum. Sonra üniden bir arkadaşın blogunu görünce aniden açma fikri geldi. Gerçek blogumdan bahsediyorum tabiki. Sonrada buraya kaçtım zaten. Blogger arkadaşlarım kimliğimi bildiği için bunu rahatça buraya yazıyorum, fakat gerçek adımı gecirmezseniz sevinirim. Zira Su benimle özdeşleşti artık.

3- Keşke bitmeseydi dediğin bir dizi var mi?
Sanırım yok. Son yıllarda Avrupa'ya verdikleri saçma sapan reklamlar yüzünden sinirlerim alt üstü olduğu için TV seyretmeyi bıraktım.

4- Okumayı çok sevdiğin bir kitap turu?
Her telden çalarım ben. Kitap okunur yahu.

5- 1 günlüğüne kimin hayatını yaşamak isterdiniz?
hmm - hiç bilmiyorum.

6- Sizi yazmaktan soğutan olaylar?
Yazmaktan sogutamadilar da, kacmama sebep oldular. Yazdıklarımı beğenmeyen okumasın diyorum ama, üzülüyorum bazen. Gerçi herkes ilk önce kendi için yazıyor, bunu unutmamalı.

7- Hayatınızda dönüm noktası olan yaş hangisi?
28. Sebebi bana kalsın. Daha 3 sene olacak.

8- İnternette sahip olduğunuz ilk takma isim neydi?
Su ;)

9- Hayata yeniden gelme şansınız olsa, hangi ülkede doğmak isterdiniz?
Mutluyum ben Almanya'da. Yine burada.

10- Aklınıza ilk gelen ingilizce kelime hangisi?
what

11- Almayı düşünüp de alamadığınız neler var?
Çok. Su an için üzerinde Atatürkün imzası bulunan bir iPhone kabı istiyorum, daha alamadım.

Hakkımda 11 gerçek

İnternetten tanıştığım birisi için kalktım Türkiye'ye gittim
Ben aslında yıllarca babannemden nefret ettim
Ölse gözümden yaş gelmez dediğim bir insan var hayatta
Dost kazığı yedikten sonra nefret duygusunu keşfettim
Hala ilişkimi ailemden saklıyorum
Üniversiteyi bitirememin sebebi bir yandan hep çalışmam ve birazda tembellik
Bu yaşta hala anne olmadığım için kendime kızıyorum Anne olamamamın sebebi yine kendim olduğum için, yine kendime kızıyorum.
Ankara havalarını sevmiyorum ve düğünüm olursa asla calinmayacak diyorum.
11 denmiş ama daha fazla gerçek bulamadım.

2 yorum:

  1. Umarim bir Ankaralı olmaz damat :)

    YanıtlaSil
  2. Yelizcim damat adayi var Allah nasip ederse. Alman, Ankarali degil :)

    YanıtlaSil