2/24/2013

Günce

Dün Sebastianın babaannesinin doğum günüydü. İlk bulusmamizdan beri çok sevdim ben babaanneyi ve sağolsun doğum günü kutlamasına beni de çağırdı. öğlen birde tüm aile buluştuk. Sebastianın 3 amcası, bir halası var. Onlarda gelmişti ve tabiki eşleri ve çocukları. Ben, Sebastianın annesi, babası, kız kardeşi, erkek kardeşi ve erkek kardeşinin sevdiği.
Yani tüm torunlar beraberinde sevdiklerini de getirdi ve hep birlikte yemek yedik. Sohbet ettik. Yemekten sonra babaanne herkesi evine pasta yemeğe davet etti. Evine ilk defa gittim. Çok güzel ve kocaman bir evi var. Dede yıllar önce vefat ettiği için yalnız yaşıyor.
Bu arada duvarda tüm torunların kücüklükten büyüklüğe kadar resimleri asılıydı. Sevdiğimin ufaklık resimlerini görmek, bir kaç sene önceki halini görmek çok güzeldi.
Çok güzel saatler geçirdik. Sonra herkes evlerine dağıldı. Bizde Sebastianla birlikte biraz dolaştık. İki gündür kar yağıyor.


Yemek yedigimiz bölüm

Dışarıdan bakış

Resimler google'dan alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder