1/30/2013

Bittim ama ben


Sınav stresi o kadar sarmış ki bedenimi, hastalık, grip, baş ağrısı ve envai çeşit kadın rahatsızlıkları halinde bünyemde belirti göstermiş durumda.
Otur bir sakin ol, çalış kazan diyorum kendime. Beş sınava kayıt oldum ve 3 sınavın 3 gün peşpeşe olması beni yedi bitirdi. Haftaya salı, çarşamba ve perşembe olmak üzere felaket şeklinde 3 sınav üst üste gelince ben biraz panik oldum.
Dün akşam oturdum, düşündüm taşındım ve çarşamba günü olan sınavı yazmamaya karar verdim.
Kendimi harap ettim. Sınavdan daha önce kalmıştım ve bu dönem ders olmadığından evde yaptığım hazırlıklar yeterli gelmeyecek ve ben yine kalacağım. Öyleki bir sınavdan 3 kere kalırsan, öğrenim donduruluyor, üniden men ediliyorsun ve onca yıl boşa gitmiş oluyor. Aman Tanrım düşünmek bile istemiyorum.
Kayıt olduğum beş sınavdan ikisini ertelemek demek, uninin bir kaç ay uzayacağı ve mezuniyetimin gecikmesi demek. :(
Bittim ama ben ya. Bir kaç ay uzatmak mi, yoksa sınava girip kalıp men edilmek mi? Ben ilkini seçtim.
Kararımdan memnunum, içim biraz rahatladı gibi ama bir daha ki dönem yumurta kica gelince ders çalışmaya başlarsam, ağzıma da etsinler bir zahmet.
Depresif, agresif ve bilinmez yollardayım. Off ki ne of.

Resim alintidir: http://data.whicdn.com/images/50287522/2325_69f4_500_large.jpeg

5 yorum:

  1. Öyle düşünme, panik yapma canım üstesinden gelirsin sen. Geçmiş olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah canim benim. Tesekkür ederim.

      Sil
  2. Halledersin sen sıkma tatlı canını.. Bu dersi vereceğim, bu dersin ağzını burnunu kıracağım leyynn de :DD

    YanıtlaSil
  3. bilirim sınav stresinin ne zor olduğunu bu kadar yorma kendimi :))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim kızlar desteginiz icin.

    YanıtlaSil