11/21/2012

Kafa nereye ben oraya

Bu aralar gerçektende kafamı kasiyacak zamanımın olmadığını düşünüyorum. Daha aralık gelmeden noel hazırlıkları başladı ve her yerden noel yemeği için davet alıyorum.
Eski çalıştığım iş yerinden ayrilisim ani olduğundan dolayı, iş arkadaşlarım da çok üzüldügünden dolayı bu seneki noel yemeğine yinede beni davet etmişler sağolsunlar. Onun haricinde çalıştığım ofisin de noel yemeği var ve hangi gün bizim için makul diye bir anket başlatmışlar doodle ile. Doodlemiydi adı? Unuttum aman neyse.
Ayrıca yavaş yavaş staj yeri için belirli şirketlere CV'mi göndermem gerekiyor ama su an için tembellik yapıyorum.
Yılbaşı gelecek ondan sonra.Yeni bir yıla gireceğiz ve bu seferde sınav telaşı başlayacak. Bu sefer son dakikada değil daha önceden ders çalışmam gerekiyor.
Yani blog, yogunum ve bir gün bir yerde yorgunluktan sızıp kalacağım diye korkuyorum.
Buda sana sitem dolu, yorgun bir Su'yun yazısı olsun. Kal sağlıcakla.

4 yorum:

  1. me too. *.*
    varya şöyle yüz yıllık bir uykuya yatasım var, yada kendimi ona bölüp her işe yetişesim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış uykusuna yatmak istiyorum. Mümkünse 2013 yılının haziran ayında uyanmak ve yeniden doğmak istiyorum :)

      Sil
  2. yurtdışında daha şanslısın..
    http://zoomlabakalim.blogspot.com

    YanıtlaSil