11/24/2012

Günün Fotografi 19 - 24

19. Rahat

Ayak ayak üstüne attim tren bekliyorum

20. Minik

Ufacik yüz kremim

21. Arkanda ne var?
Zifiri karanlik gece. Ofise erkenden gittigim gün.

22. Sicak
Sabahlari ofise giderken tren garindan aldigim kahvem.

23. Anahtar

Kardesimin meshur anahtarligi. Bir ben eksigim.

24. Örgü/Yün

Kaldi geriye 6 gün. Bir sonraki etkinlige katilacakmiyim bilmiyorum. Bazi günlerde resim cekmekte zorlandim. Bu ayin listesi biraz zor geldi bana. Bakalim Araligin listesi nasil olacak?

6 yorum:

  1. anahtarlığa bayıldım ,çok güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim. Kardesimin ama deli kiz iste :D

      Sil
  2. Aralık listesini siz belirliyorsunuz güzel Su :) bloguma bi ara ugrarsan sen de fikir beyan edebilirsin istersen. Ben fotograflarını severek takip ediyorum :) Aralık ayındaki noksanlıgın üzer beni. Yine de sen bilirsin. Sevgiyle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeyi bizim olusturdugumuzu biliyorum canim benim :) Bakiyorum bloguna her zaman. Aklima birsey gelmediginden sessizligimi koruyorum.

      Sil
    2. peki :) Ama bırakma fotograf cekmeyi. Tamam etkinliğe devam etme istersen fakat fotograflarınla içimizi acmayı bırakma :)

      Sil
    3. Fotograf cekmeyi cok seviyorum zaten. Belkide gercek kimligim altinda, diger blogumdan katilirim :) Daha hic birsey belli degil.

      Sil