11/19/2012

Anket Sonuçları

Geçenlerde su bahsettiğim meşhur kına gecesi ve düğünden sonra bir anket yapmıştım merakımdan.
Sormuştum sizlere: Düğüne herkesi çağırmalı mi diye?

Ankete 9 kişi katılmış sağolsunlar.
5 kişi benim gibi düşünüp 'hayır, sadece en yakınları' cevabına oy vermiş.
'bu güne kadar çağıranları çağırmalı' cevabına hiç kimse oy vermemiş ve geri kalan 4 kişi de 'herkes gelsin, paralar takılsın' cevabına oy vermiş.

Beş kişiye diyeceğim şu. Haklısınız canlar. En güzeli en yakınları ile ufak bir düğün yapmak. En yakın arkadaşımdan biliyorum, yaklaşık 1000 kişinin bulunduğu bir düğün yapmıştı ve yıllar geçti üzerinden ve hiç birşey hatırlamadığını söylüyor. Yorgunluktan başka birşey değil.

Diğer 4 kişiye de şunu söylemek istiyorum, 'Allah gözünüzü doyursun' sizin. :)

Bu arada yorumlardan Sedacığım hiç yapma düğün falan demişti. Gözümü korkutmuştu. Onuda unutmayayım.

4 yorum:

  1. Biz aynı düşünüyoruz kuşum :)

    YanıtlaSil
  2. :)))) Gece gece güldürdün beni.. Hala ısrar ediyorum düğün yapma :)) Seviyorsan o ayrı tabi, ben hiç sevmem o yüzden yapma diyorum. Cevabımı en yakınları olarak değiştirebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hayır cevabını değiştirme. Baksana kazınmış beynime. İleride başa gelirse eğer bu durumlar, aklımda bulunduracağım :)

      Sil