10/14/2012

ben bagirdim aslinda, sen duymadin ama

Korkuyorum ben aslında diye avazım çıktığı kadar bağırdım da ben, sen duymadın sevgili.
Korkuyorum seni kaybetmekten dedim.
Hep en sevdiğim oyuncakları elimden aldılar benim. En sevdiğim kiyafetlerimi başkaları ile paylaşmak zorunda kaldım.
Çocukken yattığım yatakta benim ardımdan bir sürü bebek daha büyüdü temiz uykularla.
Bana ait doğru dürüst birşeyim olmadı ki benim, sende tamamen benim olasın...
Korku bu çok saçma diyeceksin belkide ama korkuyorum adam, su an olduğumuzdan daha fazlası olamazsak ya eğer?
Korkuyorum diye bagiyorum ben aslında her seferinde sana. Sen duymuyorsun sadece, ben avazım çıktığı kadar bağırıyorum. Sesim kısılıyor sonra. Öksürük tutuyor beni.
Yinemi hasta oldun sen diye soruyorsun.
Hasta falan olduğum yok benim, korkularım var sadece.
Oyuncaklarımı elimden aldılar benim. En sevdiklerimi başkaları ile paylaşmak zorunda kaldım.
Ya senide elimden alırlarsa?
Yada benim olduğunu sandığım bir anda başkası ile paylaşmak zorunda kalırsam?
Paylaşmakta değil ki bunun adı, elinden yitip gitmesi.
Ben aslında avazım çıktığı kadar bağırıyorum her defasında. Sen duymuyorsun sadece.

Su

2 yorum:

  1. Ben de hep korktum ve korktuğum hep başıma geldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkma yani diyorsun, korkunca basa geliyor diyorsun, anladim :)

      Sil