9/20/2012

Ofis, Ögrenci, Cinnet

An itibarı ile ofisten bildiriyorum blog.
O kadar yoğun ve karışık bir gün ki anlatamam sana.
Bu gün ilk defa ofiste yalnızım. Geri kalan çalışanların hepsi iş gezisine gitti. Ben kayıt olmadığımdan dolayı bugün ofiste dört saat yalniz çalışıyorum.

Yeni başladığımı biliyorlarmış gibi telefonda tamamen ilginç sorularla beni deli eden öğrenciler oldu.
İnternet sitesine bakmayıp, tembellik yapıp 'Ay inşaat mühendisliğinin dersleri hangi gün, hangi saatte başlıyor?' diye soranlarda oldu. Oldu canım gelip istersen birde kıçını temizleyeyim.

Bazı öğrenciler gerçekten çok ilginç. Ama bunu buraya başlamadan önce bana söylemişlerdi zaten. Çok ilginç öğrenciler ve öğrenci adayları ile tanisacaksin diye. Bu arada Almanya saati ile 11:54 de olmuş. Yani bir saat sonra ofisi kapatıp yukarıda bulunan kantinde yemek yiyeceğim. Oh, mis ...

Hadi kalın sağlıcakla.

Su

DipNot: Bu arada Hicran beni ziyarete gelecekti. Yine ses soluk yok bu kizdan. Bunu okuyunca güleceksin biliyorum. Seni fena yapacagim ona göre :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder