9/25/2012

Nazara geldim lan

Pazar günü pazarda satış yaptığımdan bahsetmiştim. Pazarda ilginç bir olay da oldu. Onu anlatmayı unuttum vallahi.
Kadının biri gelip komşunun bana satmam için verdiği fincanlarin iki tanesini satın aldı. 'Gazete kâğıdına saramısınız?' dedi ve ben gazete kâğıdı olmadığı için saramayacağımı söyleyip özür dilerim. Kadının yanında kcoasıda vardı ve oda dedi ki: 'Olsun, masadaki kiyafetlerden al, ona saralım'.
Kadın böylelikle kıyafet bakmaya başladı ve adam benimle sohbete daldı.
Türk olduğumu anladıklarından dolayı bir iki kelime türkçe parçaladıktan sonra kadın aniden bana 'Elinize bakabilirmiyim?' dedi ve bende boş bulunup elimi açtım.
Kadın falcı ve şifacı olduğunu söyleyip, bel sorunum olduğunu bu yüzden ağrı çektiğimi ve yinede ruhumda bulunan pozitif enerjigi hissettiğini ve beni çok sevdiğini söyledi.

Gerçekten de bel sorunum var.

Ama pazardan beri belim iyice ağrımaya başladı. Kadın bana nazarmı değdirdi lan?

© Su

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. O kadarda önemli birsey degil. Gecti gitti. Sanirim o gün yel aldim.

      Sil