9/22/2012

İlginçsiniz lan siz

Dün türk konsolosluğunda hüviyet işlemleri hallettikten sonra çarşıya inip saatlerce çarşı pazar gezdim. 'İyide bunda sorun ne?' der gibisiniz degilmi?
Ben hiç bir zaman saatlerce çarşı pazar dolanmaktan zevk alan, bir sürü kıyafeti giy çıkar, giy çıkar yapan bir kadın olmadım.
O yüzdendir ki bana çarşı pazar gezmek çok zor geliyor. Bana diyeceksiniz ki 'Su git şuradan şunu al, bak bundan felanca yerde var' işte ben o zaman gidip elimle koymuş gibi bulup alacağım, çıkacağım o çarşı pazar kalabalığından.

Beni kitapçılara salın, defter kalem satan dükkanlara salın, daha mutlu oluyorum.

Neyse saatlerce çarşı pazar dolandıktan sonra kendime göre bir kaç eşya bulup eve döndüm. Bir kaç hafta sonra düğün var arkadaşın, orası için alışveriş yaptım. Bir çift ayakkabı aldım, benimkiler iyice eskimişti, yani gündelik giymek için.
Demem o ki, sabahtan akşama kadar çarşı pazar gezip elinde torbalarla dolanan, ve bu işlemi her gün yeniden tekrarlamaktan bıkmayan kızlar, bayanlar, kadınlar ilginçsiniz lan siz.

Yada ben anormalim :)

Su

2 yorum:

  1. Arada bir de olsa çarşı pazar gezmeyi seviyorum. Hımm, demek ki ben de çok ilgincim

    YanıtlaSil