9/25/2012

Bozmayin cekiyorum

Yılan hikayesine dönmüş ilişkilerin mutlu sonla sonlanması benim ilgimi çekiyor. Bu bahsi geçen ilişkilerde ortalığı karıştıranlar genellikle aileler oluyor.

Hikayemiz bir mobilya mağazasında gelişiyor.
Ciftimiz yıllardır çıkıyor. Aileler tanismistir, söz kesilmiştir. Yıllardır gizli saklı buluşmalar bitmiş, herkes rahatça bu ilişki hakkında konuşmaya başlamıştır.
Düğün hazırlıkları vardır, daha doğrusu ev diziliyordur. Nikah daha kiyilmamistir.

Evet evet, çekiyorum kıpırdamayın şipşak ... Çektim
Yer: Mobilya mağazası
Kişiler: gelin adayı, damat adayı, damat annesi, gelin annesi.

Yatak odası dizilecektir ve herkesin geleneği göreneği farklıdır.
Gençlere laf düşmez bir türlü.
Gelin kız yatak odasının beyaz olmasını ister. Damat adayı zaten gelin adayının ne istediğini önemser.
Aniden ortalık karışır.

Gelin annesi: 'Zaten size gül gibi kız veriyorum birde yatak odasını mi alacağım?' diye bir laf eder.
Damat annesi: 'Dur bakalım kızmı, daha göremedik' der: :o
Gelin adayının gözleri fal taşı gibi açılır. Damat adayı annesini cimcikler.

Filim koptu.
Çift ayrılır. Aileler kavgaya girişir. Gelin adayı üzgün, damat adayı hayatına kahreder.
Aylar geçer. Çift birbirini çok sevdiklerinden dolayı gizli saklı buluşmaya başlar yine. Tıpkı ilişkilerinin başında olduğu gibi, en yakın arkadaşlardan başka kimsenin haberi yoktur. Herkes üzülür. Çıkar yol arar.

Filimi birbirine bağladık.
Aileler bir araya geldi. Herkes can ciğer kuzu sarması. Eşyalar alındı, yatak odası şimdi bembeyaz ve damat babası ödedi.
Gelin annesi dediğini yaptırdı yani.

Bozmayın tabloyu çekiyorum ... Şipşak. Çektim.

Bugün eve davetiye geldi. Bu yılan hikayesine dönen hikaye sonunda mutlu sonla bitiyor. Yakında hem kına var, hem düğün. Ama ben hala mobilya mağazasında kaldım.
'Sana ne Su' diyorsunuz degilmi?
Evet haklısınız, bana ne canım. Ama ben böyle şeylere çok üzülüyorum. Aileler biraz çenesini tutmayı öğrensin. Böyle hazin hikayeler mutlu sonla son bulsada, benim içimden bu sefer düğüne gitmek bile gelmiyor.

© Su

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder