7/25/2012

Kapıyı açık bırakmıştı adam

Kapıyı açık bırakmıştı adam
Usulca içeri girdi kadın
Kapının sesine uyanmadı adam
Kapının eşiğinde usulca ayakkabılarını çıkardı kadın

Her zamanki gibi rüyasında mırıldandı adam
Yavaşça merdivenleri yukarı çıktı kadın
Gözlerini açmadan soluna döndü adam
Adamın kalbinin üstüne başını koydu kadın

İri mavi gözlerini açtı adam
Kahverengi gözleri ile adama baktı kadın
Hoşgeldin ahu gözlüm dedi adam
Kaç gündür bunun hayalini kuruyordum dedi kadın
Bıyık altı gülümsedi adam
Kadını kendine çekti
Sımsıkı sardı güçlü kollarını beline

O bembeyaz oda hasretin kokusuna büründü o an

Öncesi

2 yorum:

  1. odamın soldugunu izledim zaman zaman. bir adam yüzünden. geçiyor. geçmek zorunda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben solmak istemiyorum ama Kızılgınım :) Bu güne kadar yeterince soldum zaten. Artık gerçektende mutluluğu hak ettiğimi düşünüyorum

      Sil