5/24/2012

Üniversite

An itibari ile üniversiteden bildiriyorum canımcım. Bu sabah sevgilimi görmenin verdiği büyük bir sevinçle erkenden kalktım ve trene binip M. şehrine geldim. Orada otobüs durağında sevgiliyi beklerken geciktiğini belirten bir mesaj aldım. Zaten dün akşam ortak arkadaşlarımız J.ya gitmişti ve bütün geceyi kaynak yapmakla geçirdikleri için geçikeceğini tahmin etmiştim. Her sabah yaptığı gibi ona simitçiden simit aldım. Geldiğinde gülümsedi. Benim seni bu kadar düşünmem hoşuna gidiyor biliyorum sevgili.
Bir araya geldiğimiz bütün dakikalarda ve saatlerde bana ne kadar değer verdiğini anlıyorum yar. Onun içindir ya seni kaybetme korkum. Ben bugüne kadar verdiğim değerin karşılığını göremedim ki aşk. İlk defa bu kadar mutlu ve huzurluyum. Şu an bulunduğum odanın yanında bulunan odanın buğulu camından siluetini bile görmek yetiyor bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder