5/28/2012

Son iki gün

Evet sonunda bir kaç satır yazmaya fırsatım oldu. Son iki günüm baya bir yoğun geçti diyebilirim.
Cumartesi günü doğum günümdü. 30 yaşına bastım canimcim. Bu sene kutlama yapmadım çünkü her sene kutlama yapmayı bırakalı yıllar oldu. 30 oluyorum diyede illaki doğum günümü kutlamak istemedim. Allah o günleri gösterirse 40 da olacağım, 50 de.
Annem doğum günüme mahsus ben çok seviyorum diye pizza yaptı. Oturduk ailecek bir güzel yedik. Bütün gün ariyanlar oldu. Babannem, teyzem, halam, kuzenler ve Uniden arkadaşlar.

Akşamda Eurovisionu seyrettim. Açıkçası bu seneki şarkımızı ben pek beğenmedim. Can Bonomoyu çok severim fakat sarkiyida ingilizcesinide beğenmedim.
Zaten her sene sinirleniyorum. Komşu komşuyu kayiriyor diye söylenip duruyorum. Bir daha bakmayacagim diyorum ama bakıyorum işte.

Dünde başka bir arkadaşımın doğum günüydü canım. Bahçede mangal yaktık, sabaha kadar oturduk. Çok güzel vakit geçirdik. Havada harikaydı yani herşey bizim içindi. Sevgilimde yanımdaydı, mutlu saatler geçirdim.


Doğum günümde kutlama yapmadığım halde yinede bana hediye getirenler olmuştu üniversiteden arkadaşlardan, çok mutlu ettiler beni.
insanın güzel dostları olması ne güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder