5/18/2012

H. için endişe

Çok ufak şeylerden mutlu oluyorum ben tıpkı salı günü yaşadığım güzel gün gibi. H. arkadaşımın bu aralar sağlık sorunları var. Durmadan kendini halsiz hissediyor. Miğdesi ağrıyor. Doktorlar ne olduğunu bir türlü bulamadılar. Sabahları erkenden kalkıp işe gidiyor, 4 saat çalıştıktan sonra çıkıp üniversiteye geliyor. Bana kalırsa bu yoğun tempodan dolayı, bedeni bir kaç gün sonra yoruluyor.
Pazartesi günü telefonlaştıktan sonra salı sabahı erken saatlerde buluşmaya karar verdik. Kendisi doktora kan vermeye gidecekti, bende ona eşlik edecektim. Dediğimiz gibide yaptık. Üniversiteye her gün bir buçuk saat trenle gidip geliyorum. Sabahın köründe kalktım ve H.'la konuştuğumuz gibi sekiz buçukta buluşup doktora gittik. Doktor H.'ya bugünlük ise gitmemesi gerektiğini, eve gidip dinlenmesi gerektiğini söyledi. Doktordan çıktık ve sözlestigimiz gibi ufak bir yerde kahvaltı ettik. Sabahın köründe buluştuğumuz yetmiyormuş gibi, birde oturup bir güzel kahvaltı ettik ve ilk bir kaç dersi ektik diyebilirim.
Hesabı zorla H. ödedi. Neymiş, ben erkenden kalkıp o kadar yolu gelmişim. Sadece onu doktora giderken yalnız bırakmamak için. Arkadaşlık böyle birşey. Değer bilmeli, kıymet bilmeli. Umarım tez zamanda gerçek anlamda sağlığına kavuşursun H. Gerçekten senin için endişeleniyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder