5/20/2012

Al mektuplarını ver mektuplarımı


ilişkiler bittikten sonra insanlar bu zaman zarfında sevdiğine aldığı hediyeleri geri istiyor. İster mektuplar olsun, isterse resimler yada ziynet eşyaları. Parfümler, gümüş kolyeler vs. vs.
Benim bu güne kadar böyle bir eylemim olmadı, arkadaşlardan biliyorum yani. Çok saçma geliyor bana. Al mektuplarını ver mektuplarımı der gibi, onu severken ona aldığım hediyeleri neden geri isteyeyim ki ben. Bir yerime sokacağım sanki tövbe estağfurullah.
Bana alınanları da geriye vermedim zaten.
Bugüne kadar hayatıma iki adam girdi zaten onlardan geriye kalanları da bir güzel şekilde tarihe gömdüm zaten.

T.nin bana yazdığı mektupları yaktım büyük bir zevkle. Onun için ödediğim cep telefonu faturalarını helal etmiyorum ama. Paramı gerimi isteseydim la :) Benimle Almanya sevdasına çıkıpta bir yandan Türkiyede çalıştığı iş yerindeki kızla kırıştırıp evlendiğini biliyorum, hakkımı sevgimi helal etmiyorum köpek sana.

S.nin yazdığı mektupları ellerimle ufacık ufacık yırtıp attım. Çöp bidonları alındığı günün sabahında attım mahsus, geri toplamayayım diye.
Hediye ettiği yüzüğü, künyeyi bir kutuda saklıyordum. Yarın götürüp bir kuyumcuda bozduracağım. Bir işe yarasın bari. Miğdem onları hiç birşey olmamış gibi, ah bak bu eski sevgilimden geriye kalan takılarım diyerek kullanmayı kaldırmıyor.

Buda benim eskilerden kurtulma şeklim işte. Ya yakarım, ya atarım, yada ellerimle ufak ufak parçalayıp bir önceki sefer yaptığım gibi gider nehire salarım.
Sildimmi tam silerim, geriye hiç bir iz kalsın istemem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder